201010 Göğüs ucu içeri dönük olup emziremeyen veya sıkıntı çeken varmı doğuma daha var ama bu şekilde olduğu için dusunuyorum ya emziremem diye 😑
Tugceelanaz 201010 Göğüs ucum benimde hiç yok. İlk kızımda kayınvaldem şap diye yapıştırdı kızımı göğüsüme 🤣 emdıkce çikti , alıştı kızımda . Kesinlikle pes etme ve dene zor oluyor ilk ama 1 hafta en fazla sonra alışıyor 😍
201010 Tugceelanaz yaa ne güzel 🤗 netten biraz arastrdim ucunu cikarmak için aparatlar var onlardanmi alsam diye dusundum