Tubactnr benimde iki arkadaşımın başına geldi bu durum birisi daha yeni yaşadı üstelik tüp bebek tedavisi hariç hamile kalamazsınız dendikten sonra hamile kaldığını öğrendi sonra da keseyi aldırmak zorunda kaldı bebek olmuşmamış olsa bile çok zor bi durum belirtisi malesef yok sadece kesenin boş olduğunu ultrasonla görüyosunuz haricindeki bi çok şey hamileliğin birebir aynısı nadiren bu durum yaşanır ve yaşayan kişilerin de sadece bi iki tanesinde harici kanama olur yoksa zaten kesenin oluşması için bile leke şeklinde belli belirsiz bi kan görürüz hepimiz hamilelik haberi öncesi