ElviraBeks SevimlimX 1-2 kere oldu, bide göbek deliğimde sanki bıçak saplanır iğne batar gibi. Doktor magnezyum eksikliği olabilir dedi magnezyum yazdı. Rahim büyüdükçe kaslar geriliyor ondan oluyormuş canım
Hatice1043 SevimlimX benimd3 rahmimde batma hissi ve karnimin altinda hafif agrilar oluyordu progestan verdi rahim agzi uzunlugun kac canm ondan da kaynakli olabiliyormus benim sınırda cıktı
SevimlimX ElviraBeks bende kullanıyorum magnezyum kalsiyum bide altta dolgunluk hissi oluyor bugun hissettim normalmi sizdede oluyomu
ElviraBeks SevimlimX aynen bazen orası taş gibi 😅 ama genelde geceleri bebeğin hareketlerini hissettiğim için normaldir diye düşünüyorum. Bende şu an 20 haftalığım sanırım bu dönemlerde çok oluyormuş batma hissi, ağrı vb…