Sezaryanda süt hemen gelmez lafı şehir efsanesidir kuzum. Sütün gelmesi doğum şekliyle alakalı değildir. Plesenta vücuttan ayrıldığı an süt hormonu zaten salgılanır. Hangi doğum şekliyle ayrıldığı önemli değil. Ailemde neredeyse herkes sezaryen oldu ve ilk gün emzirdi bebeğini. Eşimin yengesi normal doğudu hiç gelmedi sütü mesela. Tam tersi olan da vardır elbette. Insallah gelir sütün ama hiç kafanı buna takma. Gelmezse de sonradan alırsın şimdiden para verme bence. Ozellikle elektronikleri epey pahalı çünkü.