sahina- Merhabalar, 35 haftalık gebeyim bikini bölgesine ağda yaptırmak doğumu tetikler mi acaba bilgisi/ deneyimi olan var mı, tetiklemesini istemiyorum da
Seyda95 sahina- ben 34. De yaptırdım bir aorun olmadı 37-38 gbi tekrar yaptırmayı düşünüyorum doğuma hazırlık
sahina- Ben de geçtiğimiz diğer haftalarda yaptırmıştım ama doğum yaklaştıkça sıkıntı olur mu 37-38i mi beklesem diye kararsız kaldım da🙈
ozgebebek Kesinlikle bnde 27 hafta beri yaptryorum miss tertemiz gec ckyo zaten göbekten gorunmuyo almak zor kızlar
Merveb46 Ben 3 yıldır ağdaya gidiyorum ikinci gebeliğim bu en son 30 haftalıkken gittim sanırım şuan 32 yim tekrar 35 gibi giderim sonra bide doğuma girmeden 1 gün mnce giderim planlı sezaryen olcak