Barannbebek 2_prens_annesi33 bu değer negatif demek. Adetinin gecmesini bekle en sağlıklısı o zaman yoksa bu şekilde çok yıpranıyor insan. Beklemek zor ama stres de çok etkiliyor unutmamak lazım
Tusami 2_prens_annesi33 adetime 7 gün kala 0,100 çıktı betam, hatta doktor yükselmez dedi, adete 3 gün kala çift çizgi , hem de idrar testinde 👍ben onu kaybettim maalesef ama , erken test yapmışsın benim gibi, bekle biraz daha yükselebilir
Baliminannesii 2_prens_annesi33 canım ben adetime 7 gün varken test verdim 0,100 çıktı 4 gün sonra bidaha verdim 18,95 çıktı daha sonra 3 gün sonda bidhaa verdim 205 çıktı daha sonra bidaha verdim 1486 çıktı ve şuan 7+6 günlüğüz inşallah sendede vardır kuzum banada herkes yok dedi ama mınıgımız varmış kendını gizlemiş 😀😀bir gün bile fark edıyor yanı adetin geçince sende var kan inşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım benım rabbım kımsenın kucağını boş bırakmasın içindede bizlerin ❤️
2_prens_annesi33 Evet canm haklsn herkesten merak insanı öldürür yok bence olsa çıkardı ya bu ay efendim anlaşılan nasip.kismet 😌
2_prens_annesi33 Tusami teşekkür ederim canım umutlandım simdi inşallah yükselir dediğin gibi hayırlısi olsun inşallah 🥰