Amine-berra Kizlar dondurulmuş embriyo transferi olacaktım 14 marta ama Çarşamba günü doktorun erteledi rahim kalinligim 7.5 mm bugün aradı yarın gel bidaha muane edeyim dddu iki gündür nar suyu iciyom iki gündür kalınlaşmış mıdır yoksa diğer aya kalcak
Amine-berra Asli_k evet cnm bn bir çok post açtım sağ olsun arkadaşlar önerdi hepside nar suyu iç ddiler
Amine-berra m060918 evet cnm üç aylık kalbi durdu 8 ay sonra tekrar başladı iki Aralık’ta toplndi yumurtam marta transverim olcakti şimdide rahim kalinlamsamis diğer aya kalabir dddu çok korkuyorum
Asli_k Amine-berra yaa.. ne zaman içmeye başlanmalı? Bende 8 aydır uğraşıyorum bu süreçte bir boş gebelik yaşadım kürtaj oldm galan hep kendiliğinden olsun diye bekledim ama olmayınca artık herşeyi deneyecek kıvama geldim ovülasyon testi deneyeceğim bu ay reglim bitince birde nar suyu ile destekleyeyim de ne zamandan başlanmalı
Melek2424 Amine-berra doktor bana rahim kalınlaşması icin hormon bandı verdi ve şuan hamileyim iki hafta kullandım onu
Melek2424 Amine-berra ne işe yarıyormuş oo benim gittiğim doktor tüp bebek tedavisi yapan doktor sağolsun ya
Melek2424 Amine-berra valla bnada doktor hormon bandı verdi birde d13yazdı vitamin birde b12 rahimde incelme vardı doktor bebek olsada tutunamaz dedi beyni gelişmez dedi
Amine-berra Melek2424 bana da Çarşamba günü 7.5mm dedi normalde 9.5 mm de olması gerekiyo deddi bugün aradı yarun gel bakalım diye inşallah istenilen mm gelmistir
RabisScik Melek2424 😂😂😂😂 benim rahmim inceydi estrofem başlıcaktk diğer ay estrofeme başlamadan hamile kaldm ve şuan 4 aylık hamileyim düşük riskim bile olmadı
Melek2424 Benim bebiş 4hafta dörgünlük kızlar değerlerimde yüksek Allahım herkese nasip etsin işallah 🤰🤰