Pierre cardin karma plus travel aldım, bebeğim 3 bucuk aylık. Evet bence de asla ama asla travel alma. Arabamız kabin tipi. Çok hafif, ama puset için keşke bu arabayı tercih etmeseydim diyorum. Şase sağlam kolay kapanıyor ama güneşliği çok kısa. Oturma kısmı tam yatmıyor reflü yatağı gibi kalıyor sepet kısmı kücük. Satıp yenisini alayım desem eşim kalpten gider 😁 kriterleri araştırıp öyle araba almak gerekiyor, ben sadece kabin olsun ve puseti olsun demiştim 🥺