Sadyamervedemir Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim bugün iç çamaşırımda kahverengi kan gibi leke gördüm bu normal mi bebek düşme belirtisi mi çok korkuyorum 😧 bunu yaşayan var mı ?
Ozge_nurse Sadyamervedemir yerleşme aşamasında olabilen şeyler, ama yinede doktoruna danışmanda fayda var.
Bukett- Sadyamervedemir korkma herkes hemen kötüyü söylüyor bende 12 haftalığım başından beri oluyo ara sıra progestan fitil de kullanıyorum ona rağmen bazen yine oluyo içerde kalan eski kan kahverengi olarak geliyomus tabiki çok çok normal bişey değil ama kırmızı olmadığı sürece ve agrin olmadığı sürece korkmamaliymissin
Villanelle Normal değil, progesteron takviyesi kullanman gerekir. Ya fitil şeklinde ya da iğne şeklinde vermeleri lazım. Haftasonu acile gidebilirsin
May0009 Bende hala var 7 haftalık. Hep yatış verdi progestron fitil verdi sabah 1 akşam 2 Gün aşırı iğne de verdiX Mutlaka gidin
Sadyamervedemir Bugün ağrım hiç olmadı aksine çok rahat geçti günüm sadece lekeyi görünce tedirgin oldum
GizemTas bende 6 haftalık hamileyim önce kahverengi leke sonra kırmızı kan geldi dr düşük tehlikesi olabilir dinlen dedi progestoron kullanıyorum ama hala çok geçmedi korkmalı mıyım sizce yada ne kadar sürer tecrübeli olanlar yardımcı olsun lütfen ilk gebeliğim
Rab GizemTas bende de aynı durum var iğne ve progeston verdi doktor dinlen dedi.kasık ağrım oluyor bazen şuan 5+5 haftalık ilaç ve iğne ile daha iyi çok azaldı gibi