Busra4 canım üzülme, ağlama geçecek inşaallah, hassas bi dönemdesin eşinde şu an şuurlu bi davranış sergilememiş o da senin gibi şaşkın ve ne yapacağını şaşırmış durumda muhtemelen. O da senin hep böyle mutsuz kalacağın korkusuna kapılmış olabilir. O yüzden kaçıyordur. İnşaallah her şey yoluna girecek eskisi gibi olamayacağız diye düşünme, çok daha tatlı güzel olacaksınız, hele bi hareketlerini hissetmeye başla eşin de anlayacak bazı şeyleri sadece zaman ver ikinize de. Yalnız değilsin bebeğinle konuş. Senin üzüntün onu da etkiler. Başka hobiler aktiviteler edin, bebeğin ve kendin için kitaplar al videolar izle. Kendini motive et. Bi düşüncenin peşinde kendini heba etme. Her şey güzel olacak 💗