Selnay anlıyorum canım seni benimde ilk gebeligim bende senin gibiydim o streslerin her hastaneye gittiginde yasadigin o korkuyu bilirim bende yasadim aynisini ben gebeligimi ogrendim kan verdim kanım yüksek cikti ama ulturasyonda keseyide bebegide goremedik ilk cok korktum kimi bos gebelik felan olabilir dedi korktuttu beni 2 gun sonra tekrar gel dediler o 2 gun bana 200 günmüş gibi geldi ama sukur sonrasinda korktugumuz gibi oldu 😇