Busra2013 benimde doktora gidince tansiyon 15-7 16-8 çıkıyordu panikten doktor evde ölç bide dedi evde hep 10-6 çıktı. hastahane fobin mi var dedi evet heyecanlanıyorum hastahane ortamı geriyordu beni belirsiz olan herşey beni geriyor ve tansiyonumu etkiliyor. doğum için kaygım yok hiç ilk gebeliğimden dolayı biliyorum ikincisinde neler olacağını ama birinci gebeliğimde daha farklıydı ameliyathanede elim ayağım boşalıyordu korkudan. sağlıkla büyütün bebeğinizi darısı doğurmayanların başına inşallah bunların hepsini unuturuz bebeğimizle oyalanırız .