Eveet son 4 kızlar😁hem cok heyecanliyim hem korku var bu defa 😁2 buçuk yaşında kızım var onu nasıl bırakip gitcem kafam bi yanda onda bi yanda heralde basima gelecekleri biliyorum korku var hem heyecan karma karisik duygular icerisindeyim😁😁2. Sezeryanini olanlar fikir verin ikinci daha mi kolay daha mi zor oluyor🤔