Burcuerol Merhabalar yenidoğan için sleepy Yenidoğan bebek bezi aldım 1numara 168adet temmuzda doğumum var nasipse şimdiden kaç numara bez almalıyım sizce stok yapmak adına şimdiden teşekkürler 🥰
Cansugamze_ Bnce bittikçe alınmalı ya bnm 1 paket açılmamış yeni doğan var 2 paket de yarım öle duruyo bu bebeğime kullancam artık ayrıca slpyy bizde sızıntı yaptı 6. Ayda da külot beze geçtik rahat baya