Polenpolen52 öyle bir bas agrım varki boyle şiddetli degıl ama huzursuz edıyor ve agrıyo tansıyonum normal neyden olur acaba şuan bırazdaha fazla agrıyor beklıyorum parol ıcmek ıcın 28 haftalıgım 😞
Polenpolen52 Deletedmom455465 bıraz once bır arkadas havalardan dedi , ama yani şuan cok agrıyor parol ıcıcem kaşlarımın oralar fena agrıyo