Aslii_rc Güzel anne adayları aşırı derecede kaşıntı geceleri bile uyandıran göğüs, karın, göbek yanı sırtın aşağısı nemlendirdiğime rağmen artık doktora gittim momecon krem yazdı ve zyrtec Kullananlar var mı yada oldu mu ? Başına gelen varsa ?
Melegimmbnmm Aslii_rc aynı şeyleri 28.Haftama girdiğimden beri yaşıyorum bence normal genişliyoruz ve derimiz esniyo kaşıntınyapıyo elinden geldiğince kaşıma acısını çek ama kaşıma çok yırtılırsın
Aslii_rc Sinemmmmm58 yok doktorla ve dermatolojiyle görüştük kan tahlili de yapıldı hamilelikte bazı kadınlarda gözüküyor maalesef ama çok acı verici gerçekten 🥺 Allah herkese şifa versin