Cansuzana Kızlar 24+4 haftalık hamileyim midem aşırı derecede yanıyor su içsem bile canım yaniyor benim gibi olan varmı normal mi bu acaba 🥺
byzza16 Cansuzana benimde doğuma girene kadar cayır cayır yanmıstı. Doktorum gaviscon şurup verdi biraz rahatlatiyordu ama tamamen geçirmiyordu. Naneli sakız da iyi geliyordu biraz aklınızda olsun
yasemin0007 Oluyor canım bende 24 haftalığım mıdem aşırı yanıyordu doktorum lansor hap verdı çok rahatım 3 gündür doktoruna söyle ılac versın bırde ılık süt çok ıyı gelıyor