Normalde de bebeğim hareketli idi , hatta 4,5-5 aylıkken hareketlerini hissetmeye başlamıştım. Ancak Bugün bebeğim inanilmaz hareketli ve artık alt kısımlarıma çok baskı yapıyor , ne yan yatabiliyorum , ne oturtabiliyorum, böyle bir durum yaşayan oldu mu?