Sedacengiz Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var,, dalgınlığımıza gelmiş mamanın tarihi daha biz almadan 3 4 gün geçmiş. 3 - 4 günde biz kullandık. Öyle huysuzlaşmaya başladı ki, gaz diyip durumu kabullenmeye başladık. Ta ki bakıp görünce. Şimdi çok tedirginim bebeğime birşey olur mu? Basına gelen varmı
tugbaninmucizesi Sedacengiz bence hemen. Bebeğinin doktorunu ara sor soramiyisan hemen gotur hastaneye
pamuksekerinannesi Sedacengiz Doktorunuza danışın İnşallah bebiş iyidir.. Ama mutlaka hem aldığınız markayı hemde satan yeri şikayet edin sağlık bakanlığına böyle sorumsuzluk olmaz nasıl tezgahta tutabilirler😡
Gozdealpu Son kullanma tarihi ürünün tazeliğinin bittiği tarihtir. Hemen zehirleme olmaz. Doktorunuzu arayın bi kontrol etsinler.