Sana tavsiye ede bileceğim canım bol bol yürüyüş hurma ve ben kendimden örnek verecek olursam son aylarımda sürekli yürüyüş yaptım 35 haftamda doktorum çatı muanesi yapmıştı 3 cm açılmam vardı ama sancım yoktu 3 cm açıklıkta 40.2 günlük olana kadar evimdeydim çıkıp gezdimde ama tabi dediğim gibi benim sancım da yoktu nst sancı yoktu o yüzden evdeydim 40.1 günlükken sadece nişanım geldi öyle gitmiştim gece hastaneye yürüyüş eyilip kalkma perina masajı bunların faydası bende çok faydası olmuştu doktorum da doğum esnasında zeytinyağ ile perina mesajı yapmıştı elhamdülillah çok güzel doğumum olmuştu inşallah tekrardan ikinci doğumum böyle olur 🤲Rabbim kolaylaştırsın canım