Benim doktorum da kesinlikle önermiyorum dedi. Sebep olarak da bu tür kimyasalların ileri de özellikle kız çocuklarda erken ergenliğe girmesine sebep olduğunu söylemişti. Makyaj malzemeleri ve oje içinde aynısının geçerli olduğunu söyledi. Organik doğal boya vs de fark etmiyormuş. Kınayı dahi önermiyorum dedi. Benimde saçlarım sarı, saçlarım aşırı uzadı saç diplerim baya geldi. Çalışan Bi kadınım ona rağmen boyamayı düşünmüyorum. Boyattım Bi şey olmadı diyenlere bakmayın çünkü bunun sonuçlarını maalesef sonradan görüyormuşuz. Çevremdekilerden de hamilelikleri boyunca saçlarını boyatan olmamış. Her şeyden önce bebeklerimizin sağlığı önemli diye düşünüyorum. Gerisi size kalmış.