Gizemmmji Kizlar saclarim cok uzadi rahatsiz ediyor beni kestirmek istiyorum ama hamileyken iyi olmaz kestirmek diyolar kestiren veya bilgisi olaan var mi
Ecodero Gizemmmji bunlar hurafe ama illaki bıraz da olsa şüphe oluyor insanda ya oyuzden sacım rapunzel gıbı oldu ama sabrediyorum 4 haftam kaldı inşallah