Kızlar 29+5 teyim ayrıca rahim kısalığım var ayrıca şu an karantinadayım ☹️sabahtan beri bebek cok hareketli geliyordu sonra düşününce sanki bi karnımın ortasına toplanıyor bırakıyor kendını tekme atıyor tekrar toplanıyor gibi ağrı sızı yapmıyor sizce bu yalancı sancı mı