Merhaba, 3-4 gündür çok öksürüyorum. İki kez covid testi verdim negatif çıktım. İki gün önce sırtım boyunlarım da ağrıyordu hafifledi ama öksürüğün şiddeti geçmedi. Şimdi ıhlamur içmeye başladım başına gelen var mı öneriniz ne olur salgın mı var ne anlamadım 😔 gece de uyuyamıyorum zaten 33+4 haftamızdayız bu arada🙏🏻🧿