tco
Herkese selam👋🏻
(İnsanlar yazardi kaynana diye post acsam herkes yazar onemli birseye yazmiyorlar diye hakliymis bunu yazanlar neyse)
Dunde yazdim ama iki kisi cevap verdi😪. 36+1 gunluk hamileyim. Dun doktor kontrolum vardi olcumlerde oglumun sadece karin cevresinin 1.5 hafta geride oldugunu gordu doktorum ve hemen suyundan suphelendi ki hakliymis suyumuz baya azalmis 5 gune bir takip verdi😟 normal dogum isterken pazartesi yapilacak olcume gore dogum sekline verecekmis🙄.
Yahu bu amniyon sivisinin arttirmanin bir yolu var mi? Neler iyi gelir
Derya341986
Cnm havuç suyu ve armut suyu diyolar
AnnesininDefnesi
Bugün öğrendim umreden gelen bi tanıdığım söyledi daha öncede bi arkadaşına zemzem suyu getirmiş her kontrolde suyu azalıyormuş zemzem suyunu içtikten sonra bi daha amniyotik sıvı kaybı yaşamamış ne kadar hikmetliki düşünün artık vücudun idrar yoluyla atamadığı tek sıvı zemzem suyuymuş bi deneyin derim bende bugün içtim bakalım 10 eylülde randevum var bakalım işe yarar inşallah rabbim sağlıkla sıhhatle vaktinde ideal bi kiloda bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻