Gizem_zk İyi akşamlar bayanlar hamilelikte yüzünde leke olan oldumu benim kaşımın üstünde ve burnumun üstünde kahverengi leke oldu sonrasında ne kadar zamanda geçti herhangi birsey kullandınızmı
Gamze2172 Gizem_zk evet cNm benm göğsümde olmuştu cıldıuwye gıtım bana çay ağacı sabunu yazdı kuladnm çok şükür doğuma 10 gun felan kala tertemız olmuştu
Gizem_zk Gamze2172 cay ağacı yağının sabununu ve yagin kendisini kullanıyorum ama faydası olmadı bende 😔
Vilge Gizem_zk cildiyeye mutlaka gorunun. Lekeler yeni cikmisken daha kolay cozum saglaniyor. Iyi bir hekimse basarili olabilir.Asil tedaviyi dogum snrasi baslatir ama simdi korucuyu onleyici tedavi yapar. Gunes kremini eksik etme azelaik asit kullan gibi.