Barannbebek Kalkgidek01 tam 24+0 da muayene edip verdi benim doktorum. Bildiğim kadariyla da tam o gün olması gerekiyor çünkü doktor raporuyla izne ayrılıyoruz ve raporda yazıyor kaç hafta olduğu.
nible bende memurum tam 24 haftalıkken doktorundan 24 haftalık olduğuna dair bi belge alıyosun çalıştın yere dilekçe ile ibraz ediyosun ve izne ayrılıyosun 32 ye kadar ama hangi kurumda çalışıyosun
nible Kalkgidek01 sağlık bakanlığında idarecilerde var ama heöşire vs varmı diperleri için bilmiyorum bence ilk çalıştığın kurumda üst amirine sor istersen tsk da ve sağlıkda bazı çalışanları kapsamıyo diye biliyorum bence ilk bi konuş