Sgnn Kızlar pazartesi günü doktora gittiğimde Plesentanın yaşlanmaya başladığını söylemişti.bebeğin karnı 1 hafta geriden gidiyor bununla bağlantısı olabilir mi? Ama risk görmedi 2 hafta sonrasına randevu verdi. Yaşayanlar var mı