Sevilay_Demir Merhaba hanımlar; dün gece den beri hem sümsüksü ve sulu şeffaf şekilde akıntım var kokusuz ama ve oturduğum zaman belim çok ağrıyor normalmi acaba sizde de oldumu oluyormu 38+3 haftalığım bu arada
Hande1nur Sevilay_Demir canim selam,bizde 24+1 iz,inanılmaz bel ağrım var benimde,özellikle çok ayakta kalırsam,ve akıntım oluyor senin gibi doktoruma danıştım normal dedi oluyormus yani rahat ol,günlük iç çamaşırını mutlaka değiştir
Sevilay_Demir Hande1nur ay teşekkür ederim nasıl içim rahatladı anlatamam bir an çok endişelendim dün. çok ayakta kalmıştım demek ondan olmuş 😍
Hande1nur Hande1nur yok korkma bel ağrısı da akintida çok normal,hatta hiç olmadığı kadar oluyormus bu dönemde.