BesteKc Beyzackr daha kullanmadık ama hastane çantamızı hazırlamamıza yardım eden ebe hanım sleepy nin 1 numarası prematüre boy gibi çok küçük dedi. 1 paket 1 numara yeter gerisini 2 numaradan başlayın almaya dedi.
Lulikli Beyzackr şuan bio natural 1 numara kullanıyorum canım memnunun. Bunun yanında Bio natural ıslak mendil ise alerji yaptı diye düşünüyorum bugün bıraktım kullanmayı 2-3 gün takip edicem. Bebeğim 2 günlük.
Bendiyebiri Beyzackr ben henüz almadım hediye gelecek ama eğer bebeğimin cildine uygun olursa bende sleppy düşünüyorum orta fiyatlı. İşte çok alıp stok yapma derim ben çünkü pişik vs yapabilir. Benim arkadaşım yeni doğum yaptı prima almıştı ilk iyi gelmedi mesela o sleppye geçti çok beğeniyor oda.
Beyzackr Bebiscann indirimde almayı düşünüyorum da tereddüt ettim biraz kullanan bilen vardır diye buraya yazdım
Gizemin-minnakI @Beyzackr bio natural kullanıyorum . Prima da denedim . Güzel evet ama çok ıslak kalıyor bence bez . Sürekli değiştirmek lazım . O yüzden sleppy almaktansa molifx ya da Prima almak daha mantıklı . Gece Prima taktım mesela . 6 saat sonra açtım . Islak değildi bez ama Sleepy çok ıslak kalıyor . Açıkçası elimdeki bitince almayı düşünmüyorum .
Beyzackr Gizemin-minnakI bilemiyorum doğuma biraz var oyuzden öğrenmeye çalışıyorum ona göre alışveriş yapicam
Melda25 Ben 38 haft ilk gebeliğim. Bebeğime prima Preumcare aldım. Çok övülen bir marka ve yıllardır var Prima. Bebeklerde pişik yapmıyoruz bu marka tercihim bu yönde oldu benim.
Ayse_35 Beyzackr sleepy ıslak bırakıyor bazen sızdırabilir gece, uzun süre kullanmama rağmen bu aralar pişik yapmaya başladı, önceden böyle şikayet yoktu, bir yaşından sonra ıslaklık durumunu çok fazla olmaya başladı. Bende değiştireceğim ☹️
Lulikli Beyzackr canım ben ıslak mendilinden memnun kalmadım yazmıştım ama sorun bezdeymiş. Bebeğime farklı bi beze geçtim sorun ortadan kalktı. Yani bio natural bizde pişik yaptı
Zeynosunannesii Ben primadan sonra sleppy denemiştim bebeğe su döküldü sandım öyle ıslak kalktıki bidada almadım tabi 3 sene oncesiydi şimdi değiştiyse bilemem zaten önce Prima kullanan kolay kolay başka bezi beğenmiyosun
Melek141120 Prima premium care kullandık sonra sleepy bio natural deneyeyim dedim pişman oldum. Kızımın altını İslak bırakıyor açınca yapış yapış ayrıca kaka yapınca sızdırıyor her kakada kıyafet değişiyorum. Prima en iyisi yani net. Aktif bebek de kullandım primanın oda güzeldi. Şimdi elimdeki bitsin ne kadar olursa olsun prima ya döneceğim bu Bez beni çok yordu.