Dün gece itibariye adet sancısı gibi ağrı çektim hep..akşamıda bol stresli ve ağlamalı bir gündu benim için o mu etken oldu sonrasında bilemem gece aralıklarla bu sancıyıı çektim hep sonra bir yerde uyuyakalmisim artk uyandığımda ağrı yoktu..fakat bugün son bir saattir yine aynı..ayakta durmakta zorlanıyorum….bebeğimin hareketleri aktif yine hatta tamda ağrıyan yerlerde de hareket ediyo…ama gunumu etkiliyo psikolojimi etkiliyo bu agrilar….21 Mart için gün vermişti dr’um..muayenede pztesi idi yarın gitmek için aradım ama hafta sonu yok…bu durum normalmi acaba??psikolojik olarakta beni çok etkiliyo..yaşayan varmı lutfen