Gul_ozkan Bak canım sana kendimden örnek vereyim doktorun dediğini unut saçmalamış resmen ben adet günü beta baktım 623 çıktı 3 gün sonra.yine kan verdim 1185 çıktı doktorum artış tamam 1.hafta sonra gel kese bakalım dedi bu doktorları anlamam niye.hemen insanın hevesini kursağında bırakırlar bak şimdi senin doktorunun demesine göre o zman benimde sağlıksız gebelik ama çok şükür 9+1 oldum şimdilik bı sikintim yok pazartesi günü kontrole gideceğim şimdi beta HCG denilen şey 2 yada 3 gün içerisinde en az yüzde 60.artis gosterirse yeterli olur zaten iki ya da 3 günde 2 kati artacak diye bir şart yok yüzde 60 bile yeterli biz insanların kafasında hep sabit bir düşünce bilip bilmeden insanlara söylüyoruz.seninde yüzde 60 artış olmuş içini ferah tut.belliki geç döllenme keseyi gördükten sonra betanin bir anlamı kalmıyor zaten 1500 kere yaklaşınca doktora idrara sıkışık git ki keseni görebilirsin rabbim bebeklerimizi sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin nasibi olan her türlü dunyaya gelir canım ben 2 senelik evliyim 2 düşüğüm var bu 3 olacak inşallah bu bebeğimi sağlıkla kucağıma.alabilirim Allah’a sigin ve dua et