Benim bebeğim 31. Haftadayken kanala girdi şuan 33+1 iz bizede ciğer geliştirici yapıldı, doğum geciksin diye iğne verildi ama benimde dün geceden beri adet ağrısı gibi karnımın altında ağrı var belimde ağrıyo inşallah doğum belirtisi değildir çok korkuyorum:(