seymaa33 Mrh benim bebeğim dönmüştü şimdi yine yan dönmüş 39+5 olduk. İlk doğumum normaldi sezeryandna çok korkuyorum 🥲 acaba doğum sancısıyla döner mi?
Deletedmom623737 seymaa33 sezeryan dan neden korkuyorsun ki canım suni sancıyla, döner mi bilmem ama kendi sancımla gittiğim de dönmemişti benmkisi kakasını da yapmıştı sezaryana aldılar