Kızceler uzun süredir jilet kullanıyorum ama artık 31 haftadayim ve normal doğum görünüyor benim artik agdaya başlamam gerek ama çok aciyacagini biliyorum ve bundan çok korkuyorum acıyı hafifleticek yaptığınız veya bildiğiniz birşey var mı nolur su ağda konusu kabusum oldu