Rabiakltk5 Kızlar ben her adet döneminde bunu yaşıyorum 5 gün adet görüyorum o 5 günde sürekli kan pıhtısı geliyo bunu benim gibi yaşayan varmı yada tedavisi
benimmdunyamm Rabiakltk5 bir doktor var normal değil diyor muaneye olun diyordu bendede oluyor bende polikistik var ondan oluyor
Pemberuya Rabiakltk5 Aslında bende de oluyordu canm bir kere soğan kürü yaptım kabuğuyla kaynattıktan sonra öğle yemeği öncesinde bir bardak içtim 7 8 gün regl sonrası yaptım. Daha sonra baya kanamam oldu ve sonrasında pıhtı düşmesi azaldı. Ama doktora görünmek daha iyi elbette ☺️🍀
Rabiakltk5 Pemberuya teşekkür ederim canım polikist de var bende acaba ondan mı oluyo soğan kürünüde deniycem
benimmdunyamm Rabiakltk5 evet canım ondan biz yoğun adet görüyoruz veya az gören de var ondan oluyor ben gittiğimde polikistik çıktı ondan dedi doktor