Herkese merhaba anneler. Son haftalarda ay doğuramadim diyerek herkesi yediğim ama gram doğurma isteği olmayan bebesiyle karnında musmutlu bir hamiştim 😂 28.haftada karın çevresi geriliği ile başlayan hikayemiz 34te su azlığı ile devam etti. İki günde bir kontrole gidip su kontrolü yaptiriyordum. Normal doğum istiyorum en büyük hayalim bu doğuma konvoyla gidip doğumdan sonra ayakta yürüyerek cikicam derdim hep. Hamileliğim boyunca son akşama kadar çılgınlar gibi gezdim. 8 Mart için tarih verildi bize. Açıklık sıfır, sancı sıfır, su sıfır gibi bişey. Suni ile başlayalım dedik. Sabah 7de yatış yaptık iki tane serum takıldı suni sancı için. Saat 8 civarında 1 cm açılma oldu. Ama sancı hissetmiyorum. Saat 9,10,11,12 derken bende hala sancı hissi yok açılma 2 cm. Ama gel gelelim miniğimin kalp atışları suni sanciyi kaldırmadı. Hemşireler nst için geliyorlar sancı 100-140 arası vuruyor ben telefonda 101 falan oynuyorum. Doktorumda ilk defa boyle bişey gördüğünü söyledi. Saat 14.00 gibi kalp atışı sebebiyle acil sezaryena alındım. Ameliyathaneye indik önce belime tentürdiyot sürüldü sonra iğne yapıldı gram acı hissetmedim. Tabi ben meraklı herşeyi ışığın ordaki yansımadan izledim ve tansiyonum 14e fırladı 😂 mide bulantısıda eklenince bir iğne yapıldı kendime geldim. Miniğimin sesini duyduğum an iyileştim aslında. O kadar güzeldi ki. 14.40ta ameliyattan çıktım şimdi minikimle evdeyiz daha o akşam ayaklandim gayet iyiyim Allah’a şükür kendi işimi kendim yapıyorum. Sütüm sanırım suni kaynaklı hemen indi. Şuan tek problemim sağ göğüste tıkanıklık yaşıyorum o kadar. Güzel doğum olarak hatırlamak kısmet oldu bana da. Rabbim uzun ömürler versin hepimizin miniklerine 😍😍😍