HENNA1327 32.haftadan itibaren izne ayrılabiliyorum ancak çalışmaya devam etmek istiyorum. Sonrasında çok zorlanır mıyım tahmin edemiyorum. Sizler çalışıyor musunuz?🤔
nuriyedemir HENNA1327 32 içerisindeyim devam ediyorum ama bu ayı tamamlayıp bırakıcam zorlanmaya başladım çünkü 😂😬 bu ay da dişimi sıkayım yarıladım zaten
Simsim60 HENNA1327 ben oğlumda 36 ya kadar çalıştım bankacıyım devamlı müşteri ile ilgilenerek..izne ayrıldım 3 gün sonra doğdu.zorlandığımı anlayınca 37 de alacağım izni 36 ya çekmiştim.şimdi yine hamileyim bu sefer riskli geçiyor başından beri yatıyorum
Ccgdm HENNA1327 ben 37.haftaya kadar çalıştım son hafta biraz zorlandım ama onun dışında bebeğim ile daha uzun vakit hecirmek adına sabrettim izinliyim şuan ❤️