Derya-mihra şöyle anlatayım ilk kurtajimi derya hanımda oldum , ikinci gebeliğim de sonlandırıldı onda da oraya gittim.Normalde olumsuz bir durum yaşanınca doktor değiştirilir ya ihtiyaç duymadım. Benimle beraber üzüldü,motive etti ameliyathanede bile son ana kadar benimle konuştu . Bağ kurdum diyebilirim. Çok müşfik bir doktor . Çok memnunum . Tecrübe etmenizi isterim . Bu arada Nisa hastanesi derya hanımdan bahsediyorum