Merve1234- bana da ilk başta öyle söyledi devletteki doktor hatta boş gebelikse sonlanır dedi ama hiç takılma onların dediğine tedbir amaçlı demiştir kalp atışlarını duyana kadar takip etmeleri gerekiyor içinizi ferah tutun güzel bir gebelik geçirirsiniz inşallah hayırlı olsun şimdiden 🙏🏻🧿