Dertleşme postudur kızlar bir yıl önce bir düşüğüm oldu onun üstüne korkularımı yenemedim bu yüzden korunduk denemedik bu ay denedim ama 2 ay önce böbrek taşı illeti ile uğraştım baya ilaç kullandım falan ara ara kaşık ağrım oluyor ama gel gelelim böbrekten de kaynaklı olabilir akıntım ara ara devam ediyor tamamen kuruluk yok şuan yumurtlamadan sonra. Ve belli zamanlarda göğüslerimde sızlama hissediyorum adete 5 gün var 2 test aldım yapmayayım diyorum aklım orda bir yandan çalışıyorum önlem alayım diyorum ailem uzakta yalnızım şehirde velhasıl kafama takmamam gerektiğini biliyor ama yapamıyorum Allah herkesin gönlğne göre versin 🙏