Kızlar merhaba . 2 Düsugum var ama genetik testimi yeni verdim.
Ve aklıma takılan sorular var.
Düşük yaptığınızda kaç haftalikti ?
Dusukleriniz kese ile alakalı bir sorun muydu?
Benim hep kese büyümüyordu. Doktor kan pihti problemli olanlarda genelde kalbi durur dedi boşuna mı test verdim şimdi? Kafam baya allak bullak oldu 😶