Ecenur1 2 marta sezeryan günü almıştım ama daha sonra normal doğuma karar verildi şuan 41 haftalık olduk ve 16 mart ta suni sancı verilecekti olmazsa sezeryana alınacaktı nolcak bilmiyorum
Ecenur1 Talhaaam inanın bende bilmiyorum ne olacağını bugün hastaneden arayıp randevumu iptal ettiklerini söylediler