Ben de böyle hissediyordum 34. Haftamda. 37. Haftada acil sezaryana alınıp doğum yaptım. Hele doğumun bir önceki gün adet sancısı gibi kasikta ağrıdan sonra karnım taş gibi oluyordu. Doktor nst de doğum sancıları diyip hemen yatış verdi.lütfen ciddiye alın dinlenince faln geçmiyorsa bebek sinyal veriyor olabilir