Gzm23 Çok teşekkür ederiz amin inşallah tüm bebislerimize ve sizin yavrunuzada canım 🧿❤ bende 35+1de kontrole girmiştm 48 cm 2741 gr idi gelisimi de 36+5idi , 37+4te yeniden kontrolüm vardı, 36+6 da doğurdum 😊 bahsettiğiniz konuda bir bilgim yok o yüzden yanlış bir şey demek istemem canım , bizimde küvezde durunca küvezde olan bebekleri ve küvez bekleyen aileleri anlamış olduk yaşayınca cok sukur geldi geçti 😊 haftalarina göre hee bebegin gelişimi ve ölçüleri farklılık gösterebilir bazen buna genler de etken oluyor ben 153 um eşim 190 kızımda uzun boylu gidiyor z bizimde ilk gün karnından beslendi sonra biberon ile sütlerimi verdiler çıkmamiza 2 gün varken de emzirme dersi verdiler , hiç üzülmeyin her şeyin çaresi var artik yeterki sağlıkla hayırlısıyla doğsun araniza katılsın gerisini halledersiniz 😊