ayka27451982 qy zayiflayanlarada doktorlar kiziyor bosverin yiyebiliyorsan yiyin
Ilk gebeligimde 19 kilo falan verdim yani ben 14 dej fazla biliyodum ama doktor kayitlarda 19 kilp verdin diyor artik hesap edin ne kadar kusmusum 9 ay bisey yiyemedim her gittigim doktor laf ediyodu az kilo al diye sanki elimde gibi
Suan 8 haftalik gebeyim 4 haftalik ogrendim 1 kilo almisim 1 ayda gene asiri kusuyorum ama zorla ayakta kalabilmek icin kizim var diye yemek yiyorum bi sekilde. Simdide 1 ayda 1 kilomu diye laf etti 😅 yaranmak çok zor
Cigdemmylmzz