HilalEyce denzyldz adetiniz günlerce geçiyor ama kaset testlerde negatif çıkıyor 😀 benim ki öyle olmuştu en azından
BesteKc denzyldz bende pcos ve hipotiroidi var, 17 mayısta son kez normal adet olmuştum, ama bebeğimin gelişimine göre son adet tarihim 27 haziran çıktı. Haziranda adet olmadığım için (aşırı düzensiz olurum) 27 sinde olmuşum gibi kabul ettik.
Tugbadmr denzyldz adet geciktiği halde hiçbir şekilde belirti vermiyorsa geç döllenmedir 😂 öyle ki ne idrar testinde çıkar ne kan testinde sürekli diken üstünde bekletir ama adet de gelmez artık ne zaman testte çıkarsa 😂
denzyldz HilalEyce 14 gun gecti idrar testleride kan testide negatif cikti doktor 10 gun daha bekliyelim adet olmazsan bir test daha yapariz dedi
denzyldz Tugbadmr 14 gun geciktim iki gun once kan tahlili yaptim negatif 10 gun sonra tekrarla dedi doktor akintim var acaba bu akinti belirtimi ya
Tugbadmr denzyldz ya inanın ki belirtiler konusunda bir şey diyemiyorum çünkü herkesin farklı oluyo yani kesin hamileyim dediğin an da adet oluyorsun yok ya hiçbir belirtim yok dediğin an da hamile çıkıyorsun . Ama benim çok şiddetli karnım ağrıyordu böyle son raddesinde artık tamam adet olucam dediğim nokta da olmuyordum öyle ekstrem bir akıntım ve belirtim yoktu çok uykum geliyordu birde yani yürürken bile 🤷🏻♀️ Başkasına sorsan başkası da başka şeyler anlatır . İnşallah hamilesinizdr ve şu an bebişinizlesinizdir 🥰