Narmina95 😩😩😩🥴🥴🥴aynı bu emojiler gibiyim karnıma ağrılar giriyor heyecandan😩😩😩15i yatırcaklar 16sezeryan inşAllah☺️🤲🏻Bebeğime kavuşuyorum cok değişk bir duygu
Bisusbi Narmina95 ayyy çok heyecanlı Allah hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Hiç korkma 30-40 dklık bir operasyonla bitecek her şey rahat geçsin inşallah. Bol bol su iç sakin ol ve dua et ❤️ Allah yardımcın olsun ❤️
Narmina95 CansuH yok Canm istemiyorum doktorumda Sezeryan dedi zaten.bebeğin kafası kilosu büyük doğuramazsn dedi.
CansuH Narmina95 bende çok korkuyorum canım normal doğumdan 4 aylik oldum her gün düşünüyorum neredeyse .. Doktora ne zaman sormalıyım normal dogurabilirmiyim diye siz kaçıncı ayda karar verdiniz sezeryana?
Narmina95 Bisusbi aminnnnn Allah razı olsun canım benim Böyle Dualar edildkce benm içim rahat oluyor inşAllah sağ salim Rahat geçer amelyt 😘😘😘🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Narmina95 CansuH senin konuşman daha çok erken canım ama korkma sonuçta istemediğn bir şeyi kmse sana yaptıramaz.Benm doktor 36da konuştu benle sezeryanı.hep sordıgmda daha erken diyordu konuşmak için🤦🏻♀️