Mavi_ https://imgyukle.com/i/EpjMgn Fotoğraf yüklemeye çalıştım umarım olmuştur 🥴 arkadaşlar anlayanlar bir yorumlayabilir misiniz ?
Nasaearth Mavi_ kaç haftalıksın? Üst taraf bebeğin kalp atışı alt taraf sancı. yanlış görmediysem biraz karışık geldi kağıt en fazla 40 çıkmış sancın bunda pek bir şey yok
annelikyolculugum22 Mavi_ doğum sancısı olması için 100e kadar yükselmesi gerek diye biliyorum sizin 40 50 seviyelerinde ama yine de kendinizi yormayıp istirahat edin bol bol. Rabbim zamanında sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Mavi_ Meyve Nst çeken ebe sancin var dedi doktor muayane edebilir dedi alttan ama doktor nst iyi gerek yok dedi aklım karıştı o yüzden
Meyve Mavi_ düzensiz sancıların var ama bi problem almaz yükselmeldiği sürece bence bol bol yat ağır işler sakın yapma yükselmesin kaç kaftalıksın
Zehrakhr Mavi_ https://imgyukle.com/i/Ep8BjS benim nts sancı bu şekilde çıkınca doktor alttan muayene yaptı