Ecesancak61 ne mi uzattım önce üslup konusunda biraz araştırma yapın Ece hanım ben kimseyi yargılamadım fakat zamanı geçmiş birşeyi sürekli dile getirmeniz yanlış bunu izah ettim iki gün sonra bu kadın durup evham yapsa ki şahsen ben yapardım empati kurarak cevap verdim. İçemedim ya şöyle olursa ya böyle olursa ikileminden strese girer. Benim gebeliğimde sorunlu az buçuk kendimi düşündüm. Sizde gebesiniz sizi de kırmak istemem fakat yanlıştı. Kimseyi kötü göstermek de değildi amacım benim. Kimseye algı yaratma gibi bir düşüncem durumum da yok. Eğitim vermeyin vs diyen de sizdiniz. Her neyse iyi akşamlar.